Sharepoint RMS
OPIS
System rejestracji zgłoszeń RMS (Request Management System) został zaprojektowany z myślą o rejestracji,
informowaniu i monitorowaniu realizacji zleceń dla depertamentów, które realizują takie zadania w firmie.
Wykonany został jako aplikacja uruchamiana w przeglądarce internetowej z wykorzystaniem serwera Sharepoint.
Elastyczne konfigurowanie systemu umożliwia jego wielokrotne użycie dla wielu komórek organizacyjnych,
w różnych obszarach zastosowań i witrynach. Np. obsługa serwisu IT, zapotrzebowania na usługi
lub zakupy, itp.
Aplikacja słada się z czterech definicji szablonów list oraz pięciu Webpartów. Jej implementacja na platformie Sharepoint została opisana TUTAJ
SCHEMAT ROZWIĄZANIA
Użytkownik za pomocą formularza dokonuje zgłoszenia. System wysyła maila z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia do użytkownika oraz drugiego maila do dysponenta o przyjęciu nowego zgłoszenia.
Operator za pomocą formularza rejestruje zgłoszenie dla użytkownika. System wysyła maila do użytkownika z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia oraz drugiego maila do dysponenta o przyjęciu nowego zgłoszenia.
Dysponent przydziela zgłoszenia do odpowiednich serwisantów lub anuluje otrzymane zgłoszenie. System informuje poprzez email serwisanta i zgłaszającego użytkownika o przypisaniu zgłoszenia.
Serwisant dokonuje zmiany statusu zgłoszenia na wykonane po jego realizacji lub przekazuje innemu serwisantowi. System informuje dysponenta oraz użytkownika o zamknięciu zgłoszenia lub zmianie przydzielonego serwisanta.
Schemat w formacie graficznym
EKRANY APLIKACJI
Strona główna
Formularz zgłoszenia dla użytkownika
Historia zgłoszeń użytkownika
Formularz rejestracji zgłoszenia dla operatora
Formularz dysponenta zgłoszeń
Formularz osoby realizującej zgłoszenia